مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از ثبت نام 3هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش در برنامه کلاس های اوقات فراغت این نهاد در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، "غلامرضا مشعلچی" با بیان این مطلب افزود: 2هزار و 500هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت این نهاد در سال 1390 شرکت کردند.

وی افزود: این کلاس ها که در اردوگاه و کانون های فرهنگی و تربیتی تشکیل می شود از 3 تیرماه آغاز شده و تا 25 شهریورماه ادامه دارد.

مشعلچی اظهار داشت: برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانشجویان و دانش آموزان بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هدف از برگزاری این کلاس ها را شناسایی استعدادها، ایجاد حس تعاون، تشویق به فعالیت های گروهی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد عنوان کرد.

مشعلچی گفت: این نهاد در اردوگاه کشوری امام علی(ع) واقع در روستای بنادک سادات هر ساله پذیرای بیش از 800 دانش آموز از استانهای جنوبی کشور است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد  دارای 5 مجتمع فرهنگی تربیتی در شهرستان های یزد، طبس، ابرکوه و مهریز است که هر ساله خدمات متنوعی در حوزه های مشاوره، راهنمایی، آموزش مسایل اعتقادی، مسابقات فرهنگی، هنری و تربیتی به 3هزار مددجو ارائه می دهد.

به گفته مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم اکنون 3969 دانش آموز و 1433 دانشجو از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد بهره می برند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا